Şubat Ayı Ek Ders Ücretleri-Maaş Değişiklik Formu
Şubat ayı Ek Ders Ücret Çıktılarının en geç 26 Şubat 2015 Cuma günü saat 17:30 a kadar müdürlüğümüze teslim edilmesini rica ederim.
Not 1: Sınav Ücreti modülü eklenmiş olup bakanlık tarafından düzenleme tamamlanmadığı için Mart ayı ek ders döneminde Sınav ücreti ödemesi YAPILMAYACAKTIR. Bu sebepten sınav görevi girişleri yapılmayacaktır.
Not 2: Maaş Değişikliği Formu değiştirilmiştir. Mart ayı itibari ile değişiklikler aşağıdaki forma işlenerek ekleri ile birlikte 2 nüsha şeklinde gönderilecektir.
Maaş değişiklik formunu indirmek için tıklayınız.
Maaş Değişiklikleri ile ilgili;
1- Maaş Değişiklik Formu okul müdürlüklerince bilgisayarda doldurularak her ayın 01-06 günleri arasında işlettirilecektir.
Form 3 suret hazırlanacak, belgeler ise iki takım hazırlanacaktır. İki adet form ve bir takım belge ile birlikte teslim edilecektir. Bir adet form ve bir takım belge ise okulda bırakılacaktır.
2- Değişiklik yapılması istenilen belge forma işlenecek, ekine sırasıyla eklenerek, belgeler aslının aynı yapılarak, mavi mürekkepli kalemle imzalanacaktır.
3- Sözle veya telefonla maaş değişikliği yapılmayacaktır.
4- Maaşlar hesaplattırıldıktan sonra okul müdürlükleri yapılan değişiklikleri kontrol edecek, varsa eksik veya hata bildireceklerdir. Zamanında bildirilmeyen eksiklik, hatadan okul müdürlüğü sorumludur.
5- Okul müdürlükleri her 15 inde KBS sisteminden maaş çıktılarını alarak, yapılan değişikliklerle birlikte dosyalayıp, arşivleyeceklerdir.
Ek ders bordroları eskiden olduğu gibi çıktıları alınarak, en geç her ayın en son iş gününden 3 gün önce mesai bitimine kadar teslim edilecektir. Bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.